Det förnurliga med att blogga !

Bloggen är för många en dagbok. Jag tycker det är kul att skriva om allt möjligt och gör det också. Men jag har inget behov av att skriva vilka kläder jag gillar eller om smink tex. Men jag acepterar dom som vill göra det. Vad man skriver om är upp till var och en. Vissa bloggar är skitroliga och vissa skitråkiga så är det. Men bara för att jag har åsikter om mycket så innebär detta inte att jag skall idiotförklaras jag skriver ju om det som jag tycker är viktigt och kul. Därför är det så tråkigt att läsa när dom där viktigpettrarna skriver att man inte får skriva om världen om jag ser den utan att det måste vara som dom vill att det skall vara. Om nu jag inte gillar poliser eller yrkesmillitärer så är ju det upp till mig, det har ju ingen annan med att göra. Men smaken är som röven ,klöven. Men jag försöker att aceptera andras åsikter men ibland är det svårt och man kan bli arg vilket är ok. Alla gillar inte att jag provocerar i mina texter men ärligt talat så skiter jag i vilket. Jag tänker fortsätta att skriva i min stil. Det är inte så ofta jag kommenterar i andras bloggar men när jag gör det så kan det vara av en artighetsvisit för att dom har skrivit på min blogg eller så kan det vara att jag tycker den var kul eller intressant. Ha det bra där ute snart är det sommar och det skall bli skönt ialla fall.

Postat av: Henny Penny

Jag håller med dig !

Vad man skriver om har ju ingen annan med att göra ! Kramiz.

2009-02-10 @ 09:04:29
Postat av: Agnes

Helt rätt min vän, skriv som du känner för så länge det inte skadar någon annan så är det fritt att skriva som man vill tycker jag. Ha en bra dag, puss!

2009-02-10 @ 09:43:11
Postat av: Blomman

Tack Agnes och det är precis det jag gör.

Puss.

2009-02-10 @ 11:53:58
Postat av: Jonte

Håller med Henny Penny och Agnes skriv vad du vill....

2009-02-10 @ 15:12:30
Postat av: Billy The Kid

Så jävla snygg blogg du har skaffat!

Grymt var ordet.

2009-02-10 @ 18:33:36
Postat av: Carro

Fin bloggen blev :)

2009-02-10 @ 20:36:49
URL: http://frokencaroline.blogg.se/
Postat av: DP

Först ut ett citat från dig själv; "Om nu jag inte gillar poliser eller yrkesmillitärer så är ju det upp till mig, det har ju ingen annan med att göra". I och med att du skriver det i din blogg och publicerar det, så har precis alla som läser det, med det att göra. Självklart har du rätt till din åsikt, men det har även alla andra, och om du inte uppskattar att andra har åsikter som inte stämmer med dina, skaffa en annan hobby eller lösenordskydda din blogg, eller varför inte göra som alla andra som är rädda för kritik, lägg till att du måste godkänna kommentarer innan de publiceras, så kan du censurera det du inte vill ska synas, i sann demokratisk anda.

2009-02-11 @ 23:56:00
URL: http://hycklare.blogg.se/nordkorea/
Postat av: Blomman

Nej jag cencurerar inte och jag tycker det är kul om det kan bli en debatt på en bra nivå.

2009-02-12 @ 10:21:34
Postat av: Blomman

DP jag är inte rädd för kritik det är bara kul. Men jag tycker att man skall hålla det på en ok nivå vilket du har gjort. Kram på dig !

2009-02-12 @ 12:07:42
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: DP

Jag uppskattar en god debatt, livet vore riktigt trist om alla tyckte lika :D Ha det gott!

2009-02-12 @ 12:45:07
URL: http://hycklare.blogg.se/nordkorea/
Postat av: Blomman

Det gör jag med tack för telesamtalet det var trevligt.

2009-02-12 @ 14:39:29
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: