Doing The Omoralisk Schlagerfestivalen !

Ja då var det igång igen Melodifestivalen. Jag skulle jobba så jag hann inte se alla bidrag,men när Ugglas gick vidare ville jag bara spy, lika så när Emila gick vidare hon sjöng för fan falskt. Scotts gick till andra chansen tvåa efter Larz Kritterz vinnare av dansbandskampen. Så skall man få uppmärksamhet i tv så får man vara ett kasst dansband eller vara med i melodifestivalen. Är det inte dags att visa vad skåpet skall stå och stoppa denna hyckleri? Förra året skickade man Charlotte Pernelli från Hovmantorp,och det vet man ju vilken skit det kommer därifrån. Och vad slutade denna transvestitliknade människa jo på en 18 plats. Sverige måste bara börja fatta att hänga med i utvevecklingen skall man nå musiktoppen så skall man kunna leverera. Men dom sista åren har man inte gjort det, Sverige är en flugskit på musikkartan, ABBA KOM TILLBAKA ALLT ÄR FÖRLÅTET !

Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Ja och vad hände med bidrag nr 1 som var BÄST?!?! BOOH.

2009-02-10 @ 21:19:33
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: DP

Varför ställer du inte upp själv? Hade du inte en "musikalisk ådra"? Med tanke på att man gett upp schlager och kan ställa upp med i stort sett vad som helst så borde väl du och dina kamrater kunna slänga ihop en hit, eller varför inte en solokarriär? Eftersom åsiktsfrihet fortfarande råder som vill jag tillägga att Caroline af Ugglas bidrag var det enda som jag, personligen uppskattade, men smaken är ju olika som du så ofta framhåller.

2009-02-12 @ 04:24:50
URL: http://hycklare.blogg.se/nordkorea/
Postat av: Blomman

Nja jag tror inte mina bandkompisar skulle ställa på det. Men jag skriver ju lite låtar då och då men frågan är om dom passar i sådana sammanhang.

2009-02-12 @ 10:19:51
Postat av: DP

Med tanke på att de till och med låter dansbandsmusik vara med och tävla så tror jag att du skulle platsa, varför inte en hyllningslåt till Sid Vicious?

2009-02-12 @ 12:23:30
URL: http://hycklare.blogg.se/nordkorea/
Postat av: Blomman

Ha ha ja det skulle ha varit något.

2009-02-12 @ 14:38:22
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: