Fredag den 13 ! hujeda mig !

Nja så farligt är det inte med denna dag. För mig är den inte värre en alla andra dagar. Men där emot så är det ny premiär på filmen med samma namn. Men det är inget för mig. Jag såg filmen då den hade premiär någon gång på det glada 80 talet. Och jag minns att jag tyckte den var otäck. Jag hatar ju skräckfilmer så jag tänker inte titta på den ny inspelade. Varför jag inte gillar skräck handlar nog om att jag blev ordentligt uppskrämd av några äldre killar när jag typ var 6-7 år i en mörk källare sen dess så har jag inte gillat att bli uppskrämd. Nej jag och Agnes skall kolla på Skillingarydsrevyn idag med några goda vänner och sen gå hem och äta en god bit mat. Det ser jag som ett bättre alternativ en att titta på skräck. Det finns så mycket skräck i det verkliga livet så det behöver jag inte se på film. Men det finns säkert många som gillar skräck men jag gör det inte. Ha en "rysligt" bra helg.

Postat av: Sara

VILKEN SNYGG BLOGGSIDA!!!!!



Skit snygg och påminner lite om just dig...hihi!

Kunde inte gjort det bättre själv...( även om jag tror det:))

Kram och trevlig "Alla hjärtans dag"!!!

2009-02-13 @ 22:24:22
URL: http://saragidlof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nää,usch för skräckisar,håller med dig!

Ha det gott vännen!

2009-02-15 @ 11:55:24
URL: http://glitterstina.blogspot.com/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: