Grattis Agnes !

Idag fyller min kära år så det blir att kalasa , med släkt och vänner. Tänka sig att fylla år gud så jobbigt det är att bli äldre. Jag skulle vilja stanna tiden men det går ju inte. Och man kan ju inte påverka det heller. Men idag är det din stora dag Agnes. Du vet att jag älskar dig mest i hela världen och du är det enda som betyder något utan dig så finns ingenting. Du är min ledstjärna och vän nu och för alltid. Jag skall aldrig sluta älska dig massor av pussar och kramar till dig idag. Hipp hipp hurra hurra hurra ! barabambambamba !( skulle föreställa en fanfar)


Postat av: Agnes

Tack : ) ! Tur att man inte är äldre än man känner/gör sig! ( visserligen kan det va 90 ena dagen o 20 den andra hahaha) kram

2009-02-18 @ 11:35:03
Postat av: Blomman

Precis det är ju bra , jag vet ju när du känner dig som 20 ha ha.

2009-02-18 @ 11:42:14
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Putte o Gunilla

Stort Grattis från Uddevalla

2009-02-18 @ 18:28:22

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: