Hon älskar mig !

Hon tittar mig i ögonen och lindar sina armar om min hals folk omkring oss tittar på men det men det märker jag inte alls hon har väntat sen länge bestämmt sig för det här och hon kysser mig på halsen med läpparna lätt isär. HON ÄLSKAR SNABBT HON ÄLSKAR MJUKT HON ÄLSKAR MIG HON VÄNTAR INTE ALDRIG FÖR LÄNGE MED NÅN ENDA GREJ. HON ÄLSKAR SNABBT HON ÄLSKAR MJUKT HON ÄLSKAR MIG HON SNACKAR ALDRIG FÖR MYCKET OM EN ENDA GREJ Nu är det bara hon och jag hon lindar sina armar om min hals det här är kärlek för en kväll men det rör mig inte alls hon säger natten som nu kommer vill jag bara vara med med dig nu är kärlekstimmen slagen så nu drar vi hem till mig. HON ÄLSKAR SNABBT HON ÄLSKAR MJUKT HON ÄLSKAR MIG HON VÄNTAR INTE ALDRIG FÖR LÄNGE MED NÅN ENDA GREJ. HON ÄLSKAR SNABBT HON ÄLSKAR MJUKT HON ÄLSKAR MIG HON SNACKAR ALDRIG FÖR MYCKET OM EN ENDA GREJ Detta är till dig AGNES ...... Kram min kära!

Postat av: Agnes

Tack min kära! Puss...xx ; )

2009-02-10 @ 23:35:01
Postat av: Gun från dragarbrun

Du verkar ju vara supergullig.

2009-02-11 @ 00:57:08
Postat av: Pär

Svar på kommentar:

GAIS? Nej, nej, Blåvitt och Brage ska det vara! ;)

2009-02-11 @ 08:28:41
URL: http://lps.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: