Så snygga !

Idag fick jag mina snörjeans i brunt nötskin skinnet är inoljat, enormt snygga dom skall jag använda mycket när jag är i byn. Dom satt som en smäck  . Inköpta på handelsboden helt nya men det är en utgående modell så dom var sänkta från 1500 till 795 så det var ett kanonpris. Oerhört mjuka och goa. Man kan ha dom när man vill tex på krogen eller om man skall vara ute i naturen. Sen priset var ju helt ok med det gör ju inte saken sämre. Jag kommer att slita dom med hälsa det kan jag lova bilden är som ni ser är exakt som dom jag har men  byxorna på bilden är svarta. Genom att dom hade tagit bort det ur sortimentet så fanns det ingen bild kvar. Ha det bäst där ute och håll krutet torrt.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: