Peppes Bodega ligger inte på baksidan av hotellet !

I hela i min uppväxt har jag älskat Lasse Åbergs sällskapsresefilmer. men nu har han förstört min tro på honom , Jag besökte hotellet där filmen spelades in! men vad han har lurat oss Peppes Bodega existerade inte , och jag som trodde på Lasse att man kunde köpa 80%ig rom på vinflaskor, men nu är myten krossad. Ett svek att lura sina fans på detta sättet, jag är bestört ha ha ha. Skämt och sido det var kul att vara på Grankanaria och se filmhotellet. Vikingbar som också är en samlingspunkt i filmen fanns viserligen men frågan var om det var rätt Vikingbar. Annars hade vi en mycket skön semester, vi hade för det mesta fint väder en dag regnade men förövrigt bra. Vi var på Grankanarias High Chaprall Sioux City där var det väldigt kul jag var under kjolen på Can Can tjejen helt ofrivillgt Agnes garvade högt åt detta och jag blev hur generad som helst det kommer att komma bildbevis på detta. Sen skulle vi ut på en fin delfintur men den fick ställas in pga vädret då det ösregnade. Det  var den enda dagen med  dåligt väder. Det var relativt dyrt på Kanarieöarna utom mat och alkohol, men jag rekomenderar defenetivt att åka dit. Vi besökte en jättemarknad i Porto de Mogan den rekomenderas mycket. Men åk inte ubåt, man såg typ 30 cm och det kostade 28 evro men det var värdelöst. Till sist att fira nyår på Grankanaria innebär fest till 7-8 på morrgonen så då var man rätt slirig, men det  var fantastiskt kul och en kanonmiddag. Men allt som ingår en fantastisk oxfile´  och skumpa som sig bör. Nästa resa kommer jag och Agnes att åka själva det lutar åt Kreta eller tillbaka till Tunisien  men den som lever får se. Nu efter helgerna börjar vardagen igen vilket också kan vara skönt fast fan vet jag trivs i värmen  ha ha ha.

Obs lite bilder kommer att komma ut så småningom.

Mvh Blomman

Postat av: Putte

Det är inte fel att komma iväg till värmen, du får skaffa en kåk där blomman.

2009-01-04 @ 14:08:24
Postat av: Blomman

Ha ha ja det skulle man göra. Jag ringer under dagen.

2009-01-04 @ 14:24:35
Postat av: Putte

Här skulle du va, 19 minus en halv meter snö (är framme i Norge).....hatar kyla lika mycket som dig, ha de bäst

putte

2009-01-05 @ 15:35:19
Postat av: Jeppe

Ha ha Blomman.... Ja snacka om att göra det grundligt.Puss på dig.

2009-01-05 @ 22:48:47
Postat av: Dennis

Jag trodde att du hade slutat kröka? Vart det inte lite konsekvenser också när det var, eller minns jag fel? Och vem är Agnes? är det barnflickan eller?skrattar

2009-01-06 @ 15:26:02
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Ha ha ja säg det du! Hoppas allt är bra med dig nära .

2009-01-06 @ 19:36:21

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: