Är det synd om Glenn Hysén?

Jag läste idag på "megakändisen"  Alex Schulmans blogg att hade han med Glenn Hysén på sin innelista i Aftonbladet pga att det var rakryggat att han gick ut med att han får gå på a-kasa och gå till arbetsförmed lingen. Men herregud han har ju supit och festat bort sina proffs pengar är det då synd om honom ? Nej inte ett förbannat dugg. Tex han fick en kåk för ett antal mijoner när han skrev på för GAIS och den jävla affären höll på att kosta GAIS dess existens. Han får väl ta sitt ansvar som alla andra. Jag menar han hade allt men sumpade det  då skall man fan inte ha någon sympati heller. Då kan jag tycka att det är mer synd om en uteliggare som inte kanske har haft något och hamnat snett i samhället. Men en sådan som Glenn Hysén får mig bara att må illa. Aftonbladet hade gått ut med att "GE GLENN ETT JOBB" och sen hans meritlista. Men alla andra då som är arbetslösa och går på a-kassa när skall dom få någon hjälp och när skall dom få kredd för att dom kämpar och sliter varje dag. Nej lägg ner det jävla hycklande när det gäller Glenn Hysén låt han sälja jordgubbar framför Konsum så kanske han lär sig att uppskatta att alla kan inte få allt på ett fett silverfat med feta checkar.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: