Den sista rebellen är död !

Jag råkade se reprisen på Allsång på skansen. Och vem var med där om inte självaste Magnus Uggla. En favorit som men har haft genom åren. Men nu har har sjunkit längre en lägst. Om jag skulle uppträda på skansen så skulle det inte ens ske under pistolhot. Jag trodde att Uggla var en retsticka som kunde uppröra med grymma texter som retade gallfeber på ablisemanget, men nu är han bara trött, gammal och fånig. Han klarade knappt av att knäppa upp en knapp och sjunga samtidigt det säger väl allt. Han har haft kanonlåtar som tex , Jag skiter, jag mår illa, rumpnissar, och många många fler. Men nu känns hans texter väldigt sega. Jag tror säkert att Ugglas revy är kul, men jag vägrar att se den. Han är inte bättre, dom han själv sa att han hatade under sin storhets tid. Snälla snälla Uggla sätt dig och hoa i någon skog så jag slipper att höra skiten.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: