Jag går och fiskar !

 

Ett ny gammalt intresse har väckts till liv av min son nämligen fiske. Jag skall börja fiska igen hade jag tänkt. Jag har inga grejer kvar men skall köpa nästa vecka. Det blir väl insjöfiske till att börja med,men jag är grymt sugen på att testa havsfiske. Flugfiske det ser också kul ut men verkar svårt, så det är inget för mig. Skall jag göra saker så skall det funka enkelt och smidigt. Jag fiskade mycket när jag var yngre och gillade det, men sen avtog intresset. Jag började spela golf efter ett par års uppehåll. Men tack vare allt för många handikapp myglare och fuskare så tröttnade jag. Men nu är det alltså fiske som gäller. Nu undrar ni säkert om hur är stor min största fisk är! Ja det är ingen krokodil direkt men en 5 kilos gädda är det största jag har fått. Min förhoppning är ju en tioklubbare det vore häftigt. Men jag tycker det är mysigt att meta med, det är mycket tillfredsställande och avslappnande Nästa helg åker jag sonen och Agnes iväg till Påskallavik och hälsar på Agnes moster och morbror där finns det  fina fiskevatten. Jag kommer att lämna en rapport om jag skulle få något över fem kilo och även ha  bildbevis ha ha. Annars så blir man anklagade för fiskehistorier eller vad tror ni ? Kolla in draget på bilden erkänn att det är vackert.

Postat av: Makrillstimmet

Det var banne mig ett fint drag he he...

2009-07-23 @ 23:45:08
Postat av: p

Hej din grytulv.

Synd att vi inte kunde träffas i söndags, jag var upptagen på annat håll, nästa gång så kan du väl säga till i tid.....

Är spelsugen som fan och känner för att spela in några av dina nya alster.

Har varit en vecka "full" av party lars har haft massa band i stan och imorgon väntar U2 (ditt favoritband) sedan blir det rockabilly resten av helgen

Ha de bäst o hälsa fam

Din Kära

Putte

2009-07-30 @ 10:56:08
Postat av: Blomman

Ja det blev lite snabbt på, men vad fan ha ha. Vi höres go gubbe...

2009-07-30 @ 16:19:05
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: