Kaxig, Kaxigare, Kaxigast !

Ja så kan man väl sammanfatta innebandyklubbarna i våran serie. Dom flesta satsar på sig själva som seriesegrare. Kul att man vågar . Jag kör nog någon annan variant som jag tror laget mår bäst av. Att målsättning skall vara topp fem. Det känns rimligt anser jag. För skulle man gå ut och säga att vi skall ta hem hela skiten och sen misslyckas, ja då blir fallet fruktantansvärt tungt vid ett misslyckande och som alla vet så är skadeglädjen den enda sanna glädjen. Kaxigast är så klart Skillingaryd och Engelholm, men även Palmstaden är rätt kaxiga alla tre tippar sig själva som självklara ettor när man sumerar säsongen. Kul att man sticker ut hakan men sen är det upp till bevis också snacka går ju men snacka så det går är en annan femma. Jag tycker att det är skoj att det spetsar till det nu när det snart drar ihop sig till seriestart. Vi i CL jobbar i det tysta med vårat matrial och vi skall gör det bästa av det. Men andra året är tuffare ! alla måste ta oss på allvar och ingen kan underskatta oss. Men som sagt den som lever får se men kul är det att snart få dra igång.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: