Min mamma är bäst !

Nu har jag kört hem min mor men oj så ont hon har.  Hon har ju opererat sin höftled, men skall operera den andra också. Knäna är helt slut men hon kämpar så med sin onda kropp. Men det är krut i tanten och hon kämpar och blir förbannad när inte bena funkar. Men jag är ju van genom mitt jobb så det får ta den tid som det tar. Men jag älskar min mamma hon är bäst helt enkelt. Dessutom är hon väldigt , väldigt snäll.  Min pappa gick ju bort för två år sen så jag har bara henne kvar. Och jag hoppas att jag skall få ha henne kvar i många år till. Så mamma en BAMSEKRAM TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA.......

Postat av: Putte

Fick en förfrågan om vi kunde köra en spelning, ger dig mer info när jag vet mer.

2009-07-14 @ 08:40:59
Postat av: Blomman

Gott jag kollar med vidare om spelningar.

2009-07-14 @ 15:48:58
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: