Skall man få klä sig som man vill ?

Vissa människor speciellt äldre säger så här , visst det är fruktansvärt det som har hänt , men måste dom vara så utmanande klädda? Ja dom visar ju bröstklyftan och halva fjöset ! Ja dom får skylla sig själva. Ja ha tänker jag så  kivinnor/ tjejer skall inte få klädda hur dom vill utan att veta att risken för våldtäkt ökar. Hur go är den då ? Jag menar tjejer skall få gå nakna om det är så, men ingen fan skall få röra dom en då olovandes. Skyll inte på tjerna/kvinnorna utan det är sjuka mäns  hjärnor som styr deras våldsexbeteende. Dom tänder inte på SEX utan på våld, annars hade dom aldrig gjort så. Snopplisarna som våldtar är sådana killar som har finnar generande hårväxt liten kuk, ursäkta utrycket, social inkompitens svårt med brudar helt enkelt, för mig och i mina ögon är dom bara kryp som man vill bara stampa på. Incenst, pedofeli våldtäktsmen är i samma skål en skål som jag skulle vilja ta en flaska t röd och tända på, så mycket värde har dom.

Postat av: Putte

Hallo din grytulv, du nämnde spelning, påminn dom att vi var förband redan 1982.....

2009-07-10 @ 09:01:51
Postat av: Blomman

Det skall jag göra ha ha. Jag har inte fått svar än men jag jobbar på det.

2009-07-10 @ 11:05:19

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: