Oj oj oj vilken nostalgitripp det blir !

För alla punkälskare fredagen den 28/8 smäller det i Huskvarna folketspark mina vänner Asta Kask och Sixten Redlös spelar i Huskvarna parken då. Jag har ju sätt Asta Kask och Sixten Redlös ett antal gånger och är god vän med Asta Kask sen lång tid tillbaka. Jag pratar med Micke Majken Blomqvist titt som tätt i telefon. Grabbarna i Asta Kask är mycket trevliga , jag har även träffat Sixten Redlös när dom hade 20 års jubileum på tändsticksområdet. Så det skall bli enormt roligt det här. Vi skall ju hit med innebandylaget på en turnering så det passade ju perfekt. Sist jag såg Asta var i Göteborg på Göteborgs kalaset dom hade släppt sin senaste skiva "En för alla ingen för nån" en platta som måste finnas i varje sann punksamling. Sixtens första singel med låtar som hämnd ni skall få ångra är ju grymma punklåtar. Så alla punkälskare bege er till parken och få ett oförglömligt minne PUNKEN ÄR INTE DÖD DEN HAR BARA VILAT LITE !




Postat av: Putte

Hittar ingen länk till Srawdogs i bohusläningen och Lasse är på Europa turne så han kan inte fixa det nu. (Rolle åker med som trummis).

Ha en trevlig midsommar du o familjen

2009-06-17 @ 20:01:14
Postat av: Blomman

Ok det gör inget Putte det hade bara varit kul att läsa. Ja det skall jag ha och du får ha det trevligt också. Det blir en blänkare i morgon om amatörernas afton ha ha.

2009-06-17 @ 20:13:11

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: