Det är nu det gäller!

    Hockey slutspelet är i full gång HV 71 är mitt lag smålänning som man är.Min bloggkompis Glitterstina håller på Luleå  så så det blir väl lite käbbel antar jag ha ha . HV förlorade med 2-1 senast borta men leder just nu med hela 6-0 mot Timrå. Vi får se vad det slutar. HV känns inte lika bra i år men jag tror att dom kan gå lång frågan är bara hur långt det räcker. Stefan Liv måste höja sig ett par snäpp ifrån grundserien då han svajade lite. Backarna måste spelamer stabilt och sen ta fram den kända HV andan. Att vinna på hemmaplan är ett måste annars är man rökt. Sen måste man ha pådrivare som Johan Davidsson som är ett föredöme SÅ KOM IGEN NU ! HV BLÅ ÄR DOM BÄSTA!

Postat av: Glitterstina

Nej,fel,fel!Luleå är bäst,fuck the rest!.-)

2009-03-08 @ 11:16:09
URL: http://glitterstina.blogspot.com/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: