Oj vad populär man blev nu då !

Efter det att jag hade bestämt mig för att lämna VIK och även hade tänkt sluta med innebandy då är man hetare en någonsin. Inte mindre en fem klubbar har hört av sig.Men jag vet inte hur det blir. Ett lag känns mer intressant en dom andra ett gäng underdogs som i dagsläget ingen verkar tro på. Det skulle vara en härlig utmaning. Men som sagt jag skall överväga allt för och emot. Om det är långt att åka osv. Bra klubb, rätt spelare om klubben satsar osv sånt måste man ta med innan man bestämmer sig. Men jag är sliten och jag har haft en jobbig säsong med ett misslyckande kan man säga att vi inte gick upp som var målet. Och jag få ju ta på mig ansvaret också precis som spelarna får göra det. Men folk som känner mig vet att jag inte vill misslyckas så om jag tar ett lag igen så  skall det vara full satsning både av mig och av laget. Så när jag har funderat färdigt och bestämt mig och alla kontrakt är skrivna så får mina bloggvänner reda på det. Ha nu en skön helg, själv skall jag jobba.

Postat av: Agnes

Du kan nog inte va utan innebandyn när säsongen väl kommer! Kram

2009-03-06 @ 13:16:55
Postat av: Blomman

Nej det kan man nog inte kram till dig med.

2009-03-06 @ 14:36:11
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: ung och arg

ta ett gäng junisar träna dom,lär dom och de är roligare att träna ett gäng ungdomar en griniga gammla gubbar.

2009-03-06 @ 16:16:48
Postat av: Blomman

Om dom är griniga är det väl inte så kul. Men framför allt skall dom brinna för att satsa och komma någon vart då är det intressant, sen gör det inget om dom är unga eller gamla. Utan det handlar om rätt inställning och klara mål.

2009-03-06 @ 16:32:57
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: