Påven ratar kådisen ?

Jag kollade på kalla fakta igår och det var en massa tokreligösa människor i publiken, mestadelas katoliker. Påven har sagt i ett utlåtande att  pökpåsen förvärrar  kampen mot AIDS. Jag är ingen jävla professor men HIV SMITTA kan begränsas genom pökpåsen. Att påven inte nuppar är ju hans problem men alla vi andra dödingar som anser att kådisen är ett bra skydd om man har olika partners måste anses som ganska sunda. Lever man i celibat som dom där munkarna gjorde som var med ja då är ju problemet löst. Sen var det ju våldtäkten av en 9 årig flicka i Brasilien Hon fördömmdes, hennes mamma fördömdes läkaren om gjorde abort fördömdes, hon väntade tvillingar. Herregud vad är det fören jävla värld vi lever i? Ett litet barn blev gravid med en präst. Jag fattar ingenting. Dessa hycklare skall hållas bakom ryggen och flyttas runt så inte snuten kan ta dom. Deras religion vill skydda dessa avskydda människor. Jag säger häng upp dom i tasken och piska dom gul och blå, det är ändå för lindrigt för vad den lilla flickan fick gå igenom.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: