Slutspelsskägg eller varför sjunger inte ni ?

Vilken match av HV att resa sig så efter den håglösa matchen i måndags var starkt gjort. Men det är ny match idag onsdag så det kommer att bli stentufft. Nu till Frölundas så kalla "Goa gubbar" pinsamt att lämna arean med 6-7 minuter kvar. Jag har aldrig lämnat en match för än den är slut. Man hyllar sitt lag oavsett om man vinner eller förlorar så är det bara. Men det där är typiskt för medgångssupportrar och VF har massa sådana. HV klacken och GAIS klacken står alltid kvar efter matcherna och så uppför sig en "riktig" supporter. Visst jag kan bli vansinnig om dom inte spelar bra eller har förlorat men hyllar det gör jag alltid. Idag fyller min ena son 17 år så det blir kalas med släkt och vänner sen blir det hockey för hela slanten. Min andra son klarade teorin till körkortet i går onsdag grattis till er båda. Hoppas vi får fira efter hockeyn i kväll också.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: