SM Final igen för HV 71 !

Ja man är förvånad över HV att åter igen har gått till final för andra året i följd. Det händer inte så ofta kan jag säga samma lag når finalen två år på raken. Men nu möter man ett mycket formstarkt Färjestad. Ett Färjestad som har visat storform och knappt släppt in ett enda mål. Så det här kommer att bli väldigt svårt för HV. Men så länge det finns LIV finns det hopp. Ja Stefan Liv alltså. Han måste storspela om HV skall ha någon chans dessutom måste man vinna sina hemmamatcher och stjäla någon match borta. På onsdag smäller det igen tyvär jobbar jag då så jag får väl följa matchen via dator eller text tv.Jag hoppas att HV kan göra det omöjliga möjligt KÄMPA HV.

Postat av: carita

Vi träffas på ons allihop då skriker vi så taket lyfter sig

2009-03-30 @ 19:13:37
Postat av: Anonym

Tyvär jobbar jag Carita vi satsar på söndagen.

2009-03-30 @ 20:00:26
Postat av: Anonym

Tyvär jobbar jag Carita vi satsar på söndagen.

2009-03-30 @ 20:00:47
Postat av: Blomman

Det blir nu på lördag då det passade bättre.

2009-03-31 @ 12:04:10
Postat av: Blomman

Eftersom ingenting är klart med var jag skall träna nästa säsong så var jag tvungen att bort ditt inlägg Saida. Men så fort det blir klart så kommer jag att lägga upp det på bloggen. Jag svarar inte på några frågor angående vilket lag som det kommer att bli.

2009-03-31 @ 14:32:46

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: