Vi har gud på våran sida era djävlar part 2 !

Oj oj oj vilken dramatik det blev. 2-3 i sudden till HV och skall man vinna SM Guld skall man ha flyt och det hade HV. En skridskoskena i sudden avgör. Visst jag kan hålla med om att sudden målet var lite tveksamt. Backlund Timrås målvakt blev lite på åkt och det lär blir säkert en diskussion om det och så är det ju alltid i slutspelet att det blir heta känslor. Och det blir det alltid när det gäller mycket. På måndag smäller det igen och det kommer att bli heta känslor då också med tveksamma domslut osv. Men jag hoppas att HV grejar detta . ! KOM IGEN HV NU TAR VI DOM !

Postat av: Anonym

Heja HV?! Nä fy...hoppas Timrå går vidare!!! Inte mitt lag, men jag gillar dem mer än HV...isch...

2009-03-15 @ 14:11:08
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Släggan

Nä inte bitter...men tyvärr så var inte Dif bättre än vad de var i år...lite surt...men men...de kommer igen nästa gång. Njae...tycker alltid att HV varit lite av ett gnällgäng...har alltid gillat tuffa Luleå, men det gick ju inge vidare för dem i år...så jag sätter mitt kort på att Färjestad tar hem hela skiten! De är grymt bra!!

2009-03-16 @ 14:55:12
URL: http://sledgemeister.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: