Då drar det igång !

Ja idag startar försäsongsträningen för CL-98,s herrlag. Jag kan garantera att dom får en tuff vecka, men skall man hänga med så gäller det att man ligger i. Min assisterade tränare håller i träningen i denna vecka så skall jag åka ner till Kalmar en gång nästa vecka och hålla i det. Så länge som jag inte har flyttat ner så får det bli så. Men kul skall det bli i alla fall att vara igång. Det skall bli roligt att se vad den tuffa träningen kommer att relatera i när träningsmatcherna kommer igång, kommer vi att vara sega eller kommer vi att ha mycket spring i bena, ja det vet man ju inte , men det jag vet är att det kommer att ge resultat i slutet på matcher om man har skött förssäsongen bra. Man minimerar också sina misstag om man är bra tränad. Så nu kör vi på så det ryker ur öronen ha det bäst mina vänner.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: