Ormen Snoddas !

Min yngste pojk har skaffat en orm en majsorm. I början var jag helt emot det men nu tycker jag att det är rätt häftigt. Han har ett fint terarium och det ser snyggt ut. Jag har haft ormfobi men nu har jag till och med klappat Snoddas som jag kallar den, jag vet inte vad Tobbe skall kalla den. Man tror att ormar skall vara slemmiga men det är dom inte utan dom är rätt så varma. Jag har inte tagit upp den en men det kommer väl när jag har samlat mod ha ha. Jag har ändrat helt uppfattning när det gäller reptiler, frågan är om Agnes vågar ta i den ha ha. Ha en bra söndag.

Postat av: Carro

nej men va fan har han skaffat en orm.. varför då? tacka vet jag älskade snuffe, han var fin han.. men en orm.. nej usch.

2009-05-24 @ 23:41:57
Postat av: Blomman

Carro den är söt ha ha.

2009-05-25 @ 05:08:57

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: