Sexhandeln !

Jag läste i helgen om sexhanddeln i asien, jag mådde fruktansvärt dåligt. Pedofiler som raggade på små barn dom yngsta inte mer en 5-6 år. Hur sjukt är inte det ? Det fanns till och med typ av porrklubbar där pojkar stod på på scen i små kallingar och ropade fucki fucki till blekfeta äckliga pedofiler. Det  var som att man vill spy bara. Jag skulle vilja gå in i hjärnan på en pedofil och se hur en sådan människa fungerar. Vissa säger att det inte har med sex att göra och vissa säger att det har att göra med makt, jag själv vet inte jag tycker bara att det är oerhört sjukt. Men det verkar som det finns en stor marknad för barnsex och många ägnar sig åt det även här i Sverige. Men det finns många organisationer som jobbar mot pedofilerna men jag tycker en då att det borde kunna göras mer. Jag skall nu berätta om ett semeniarum som jag var på när jag bodde i Bollnäs, kännsliga läsare varnas. Det var en socialassistent från Gävle som höll i det och det handlade om pedofiler och sexövergrepp på barn. Det inleddes med en film och intervjuer med pedofiler som var så sjuka att klockorna stod stilla. Sen efter det berättade hon om det yngsta fallet hon hade haft hand om och det var en ÅTTA MÅNADERS BABY. Kan ni tänka er åtta månader. Vet ni hur litet ett sådant barn är ? Helt sjukt, hon måste ju fått skador för livet. När jag hör om sånt så känner jag att sådana människor har inget existensberättigande. Pedofiler, incest och våldtäktsmän skulle inte få sitta på specialavdelningar utan släppas lös bland vanliga fångar så hade dom tagit hand om dom själva så hade staten inte behövt bry sig. Då hade vi både sparat tid och pengar på människor som en då inte går att bota, hårt men det är sanningen. När jag får lite pengar nästa gång skall jag skänka en slant till  BRIS .
Det är en bra organistion som hjälper många barn i nöd, barn som har blivit utsatta på ett eller annat sätt. Gör en insats du med !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: