Bloggandet ligger nere !

På grund av en del personliga saker som har hänt så ligger bloggen nere , vi får se om jag tar upp den igen. Ha det bra mina läsare. Och till dig anonyme skribent som skrev att du tyckte den skulle ligga nere för gott kan jag glädja dig med att jag tar bara en paus ha ha ha. Jag är snart tillbaka värre en någonsin.

Postat av: Anonym

Ja varför går man in och läser en blogg om man tycker att den kan läggas ner för gott???? Då är det ju bättre att den anonyme låter bli att läsa...

2009-11-10 @ 19:02:19
Postat av: Blomman

Ja det kan man fråga sig ? Det känns lite tråkigt att folk gnäller jag har inte tvingat dom att läsa här. Jag skriver ju som jag har sagt för mig själv och om sådant jag tycker är roligt eller tråkigt. Men man kan inte vara älskad av alla! Så är världen.

2009-11-10 @ 22:51:43

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: