Då kör vi igång lite igen. Denna vecka handlar det om att skall Zlatan särbehandlas ?

Nej jag tycker inte det, han skall följa landslagsledningen precis som alla andra. Jag tycker det var bra att Erik Hamren' sa vad han kände att är han inte motiverad skall han heller inte spela. Skall man dra på sig den gul/blåa tröjan skall man ha rätt inställning. Jag tycker att det har fjäskats länge nog nu med Rosengårdssonen. Han må vara en duktig spelare men ingen är så bra att man inte kan klara sig utan honom. Han spelar ju i en stjärnklubb med stjärnspelare då skall man producera en del. Jag håller med den danske förbudskaptenen när han sa, med dom lirarna han har runt sig då hade jag också gjort ett par mål, så sant så sant. Jag tror att Erik Hamren' kommer att bli en härligt fläkt i landslaget och vågar satsa på lite nytt, ingen ont om Lagerbäck han har gjort det bra men han hade väldigt svårt att förändra matchbilderna. Så nu hoppas jag att vi går en bra tid till mötes för vårat kära fotbollslandslag. På återsende.

Postat av: Nisse Hult

Jag håller med dig Zlatan är en kaxig diva som tror han kan göra som han vill.

2009-11-11 @ 15:36:32

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: