Det nalkas mot jul !

Jag är barnsligt förtjust i julen. Snart är det dags att pynta med ljus och tomtar ljustakar och lyssna på julmusik. Planera julklapapr osv, visst är det patetiskt men endå. En traditon som har blivit dom sista 10 åren  det är att åka till Ullared och köpa en ny julskiva, ja ni hörde rätt man är fan imig inte klok. Det är ju sällan folk där helller vid den tiden på året. På julbordet skall det vara traditonellt  inga konstigheter där inte.  Nej julen är verkligen en högtidsstund för mig hur löjligt det en kan låta men , jag tycker det blir så fint med alla ljus osv. Jag gillar ju mycket saker som blinkar så det finns en del här, små hus en hel by osv. I år blir det att fira hos svärmor med släkten, och det är skönt det med för då slipper man en massa arbete hemma haha. När festandet är slut så åker man bara hem och kan lämna allt ja dom har diskmaskin så det är inte synd om dom på det sättet. Nej låt dom den här månaden gå fort så blir det glögg, peppakakor och rock `n roll.

Postat av: Agnes

Glöm inte tomtarna du har på loftet... hahaha bara skojar... puss på dej!

2009-11-16 @ 11:59:31
Postat av: carita

Vi kommer också att fira jul med er vad jag vet nu iallafall

2009-11-16 @ 21:14:18
Postat av: Blomman

Det låter bra det, jag vill ha en Lambourgihni i julklapp !

2009-11-16 @ 22:21:02
Postat av: Blomman

Tomtarna på loftet bor ju hos mig jämt ha ha ha.

2009-11-16 @ 22:52:29

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: