Förföljesemani ! eller bara dum i huvudet ?

Nu ett tag har det varit en person som förföljer  mig på bloggen, personen i fråga trakaserar mig med sina inlägg som han vet att jag endå tar bort. Man kan då fråga sig hur det står till i hjärkontoret ? Jag har kollat upp ipnumret och vet var han kommer ifrån och jag vet också vem det är  och tänker snart anmälla honom om han fortsätter, det finns faktiskt it regler att följa . Jag har svarat honom att jag tänker inte svara på frågor som har med CL att göra det är färdig diskuterat där. Men personen i fråga tycks inte fatta det. Vad skall man tro om en sådan människa? är han riktigt frisk som håller på eller vad är det för fel? Jag tycker det känns både jobbigt och tråkigt att behöva ha koll på vad folk skriver på bloggen, visst det är ett åsiktsfritt land men det finns också gränser vad man behöver tåla. Jag har även fått byta mobilnummer och nu har bara mina vänner det. Dessutom skriver han anonymt hela tiden trots att jag vet vem han är och var han bor, då blir det också jävligt fel. Jag tycker att det är kul om man kan diskutera på en vuxen nivå men att bara få skit det suger. Jag hoppas att du läser detta och fattar att jag menar allvar. Jag tar inte mer skit från dig nu.

Postat av: Habba

finns bara en Bollnäs bandy tröja i skillingaryd, den har du! Respekt

2009-11-09 @ 16:38:29

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: