Jag hatar söndagar !

Söndagar är för jävla tråkiga, man vet att helgen är slut och man är bara seg. Även om man inte har partat så är det en tråkig dag. Jobbet väntar och man ser bara fram emot att få gå och lägga sig igen. Varför är söndagar så tråkiga? Jag har inget vettigt svar på det men jag hoppas att någon annan har det. Fast nu skall man ju inte gnälla vi har haft en bra och skön helg trots allt. Hade inte vädret varit så pissigt så hade man kunnat åka ut till byn men det regnar ju och jag har ingen lust att bli blöt ha ha. Vad händer i veckan då ! Nja inte så mycket funderar på att komma iväg och fiska det börjar att dra ihop sig mot slutet av säsongen sen börjar ju vinterfisket när isen är tillräckligt tjock. Sen har jag börjat med en annan grej också men vad det är avslöjar jag inte här ha ha. Det får ni fundera ut själva något skall ni väl göra med ha ha ha. Ha det gott mina vänner.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: