Ta tillbaka punken nu !

För ett par veckor sen kom första chocken, Caroline of Ugglas med kör sjöng 800 grader i körslaget. Ugglas är väl lite punk men endå. Sen kommer den absolut störsa chocken  Torgny Melins sjöng 800 grader med Ebba Grön i dansbandskampen, jag trodde jag skulle spy. Måttet får vara rågat nu, vi måste ta tillbaka punken till dom dunkla replokalerna och visa töntarna var skåpet skall stå. För inte i helvete skall dansband få sjunga sådana goa alster som 800 grader, vi som gillar den musiken får ju ångest och självmordtankar när vi hör sånt. Vi som var med när punken kom har ju ett stort ansvar att bevara kulturarvet, därför måste jag slakta någon Torgny Melins låt och en Carolin of Ugglas låt som hämd. Hur detta skall gå till får jag återkomma till, men igentligen är det inte hämnd det är personligt.

Postat av: Tor

Punken har ju i och för sig också lirat covers av andra artister. Borde ju vara ok att nån lirar punkcovers då.



Kul blogg med många tokiga inlägg! Kör hårt!

2009-11-15 @ 20:30:46
Postat av: Blomman

Jo det är sant Tor men endå lite knäckande ha ha. Det var väl inte det man trodde 77-78 att det skulle bli så rumsrent.

2009-11-15 @ 21:10:01

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: