Anna Anka, Kalle Anka, Paul Anka , Stekt Anka !

Ja herrejävlar dessa ankor, Anna blev världsberömmd i ca 20 sekunder då hon sa följande"Vill mannen att man skall suga av honom varje morgon ja då skall han ha rätt till det" Oj vilket ramaskri det blev sicken chock kan man tänka sig för det prydda landet Sverige. Om nu hon vill göra det så är det väl ok för henne då. Jag tycker att hon är jävligt korkad!  men trots allt så är det hennes ensak. Sen har hon ju sagt en massa andra lustiga saker som att dom flesta Svenska kvinnor är överviktiga tex! gott det i så fall att alla inte ser ut som Anna Anka som har lika mycket former som en tvättlina. Det skall va lite att hålla i när åskan går. Nu har hon visst skilt sig från Paul Anka, jag kan inte påminna mig om att jag har hört något bra som han har skrivit. Jag tror nog att Anna Anka  kommer att vara relativt glömd om ett år. Det lustiga med henne va att när hon var med i  Svensk tv så hypade hon sitt äktenskap och dom var ju så kära, hmm det går undan i svängarna. Paul sjöng en mycket märklig version av My way. Jag kan bara säga att Sid Vicious gjorde den klart bättre, då förstår ni själva hur Paul lät. Det var mera stekt anka än Paul Anka . Med andra ord inte så bra. Vi får hoppas Anna And , ja anka på danska får ett lyckligt liv som singel och att hon bättrar på sin Svenska så att hon slipper byta ut dom Svenska orden mot Amrikanska, ha en bra helg.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: