Bloggen är modererad tills vidare !

Då folk inte fattar att jag har pratat färdigt om cl så är jag tvungen att godkänna inläggen. Tråkigt men så är det när folk inte vill acceptera. Jag tycker det är märkligt att folk visar så dålig respekt att man fortsätter att tjata. Jag har sagt mitt om detta och lämnar det bakom mig och går vidare. Bloggen kommer att så småningom öppnas igen.

Postat av: Blomman

Bloggen är öppen igen men sluta taja det blir inget mer om det här nu.

2009-10-23 @ 09:37:38
Postat av: Blomman

Sluta diskutera det här nu .

Låt samtliga berörda parter vara ifred. Det räcker nu.

2009-10-26 @ 11:58:59
Postat av: Blomman

Anonymt skitprat har jag svårt att acceptera då rensar jag hellre. Du vän av ordning vet ingenting. Skriv ditt riktiga namn och mail adress å kan vi ta en diskussion

2009-10-27 @ 21:50:31
Postat av: Jonny B Good

Blomman ! Du har din syn på saken och dom sin. Passar inte det läsarna så be dom dra åt helvete ......

2009-10-28 @ 21:10:50
Postat av: Blomman

Att be folk dra åt helvete är inte min grej Jhonny. Men jag kan tycka att om folk skall kritisera mig kan man också stå för det. Annars menar man ju inget med det eller är för feg för att skylta med sitt namn.

2009-10-28 @ 22:00:39

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: