Dags att flytta hem !

Japp idag söndag flyttar jag hem igen , och det skall bli väldigt skönt. Dels att komma hem till familj och vänner och dels äntligen få lite lugn och ro, det har ju varit en turbulent vecka som ni kanske vet. Jag har valt att inte kommentera CL utspel, av den anledningen att jag får inte prata om mitt kontrakt då räknas det som kontraktsbrott och jag blir återbetalningsksyldig. Därför får andra spekulera varför jag fick sparken, det är klart att det är jobbigt att jag inte får en enda chans att försvara mig. Men som sagt jag vill inte begå "kontraktsbrott" i onödan. Jag är nöjd med vad jag har presterat tre segrar och en förlust borta mot Malmö. Nu kommer jag att ta det lugnt med innebandyn och göra andra saker som att jobba, öva på mitt buktaleri och bara ta det lugnt. Det skall bli skönt att slippa stressen och må dåligt som jag har gjort ett tag. Med ätsvårigheter och sömnproblem det vet ju jag vad det beror på men det kan jag inte heller lämna ut till allmänheten . Det är ganska jobbigt när man måste bära allt inombords. Jag vill inte hålla på med pajkasktning  heller utan jag önskar CL lycka till och hoppas att ni når framgång och lycka. Men det jag hoppas på är att klubben håller koll på sin hemsida så det inte blir en massa personangrepp som det lätt blir.

Postat av: Daniel

Tror inte du behöver va rädd för att prata eftersom du inte har något kontrakt att följa längre. Antar att det är uppsagt.

Lycka till i fortsättningen. Jag gissar på max 6 månader innan du är tillbaka i innebandyn igen.

2009-10-18 @ 14:04:59
Postat av: Blomman

Daniel !

Vi får se hur det blir med innebandyn, just nu vill jag bara ta det lugnt och läka. Jag har gått ner ett antal kilo i vikt haft sömrubbningar så vill jag bara må bra igen. Och jag vill heller inte hålla på med pajkastning det blir bara fel. Så jag väljer att vara tyst så länge.

2009-10-18 @ 16:02:19

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: