Den andra veckan !

Nu har jag gått in på den andra veckan på jobbet, och jag har fått lära mmig så mycket som inte visste innan. Men nu är det bara några dagar kvar. Och det känns lite vemodigt nu när man har kommit in i det och det funkar så bra. Men så är det att leva som timmare, ibland är det upp ibland är det ner. Men jag kommer nog att få jobba igen om två veckor då en av dom anställda skall ha semester. Det jobbigaste med att vara timmare är just att man måste jaga timmar! Det hade varit bättre givetvis att få ett fast jobb men nu är det som det är så man kan inte lägga sig ner och dö bara för det. Man måste ha en possetiv tanke att det skall ordna sig. Men visst det sliter ekonomiskt att inte veta om man skall få lön eller inte, ibland får man leva på vattenmakaroner och ketchup. Sen är man ju en notorisk snusare och snus kostar och är dyrt. Men som GAISare man är så får man bryta ihop och komma igen. Ha det gott mina vänner.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: