Det är rätt skönt !

Då var det helg igen och det är rätt skönt att vara ledig från innebandy, jag har ju hållt på i ca 20 år och just nu saknar jag inte det. Men jag skall komma till en klubb och vara gästränare och det skall bli riktigt roligt.  Dessutom så är han som håller i det en riktigt skön pajsare. Så det ser jag fram emot då det nu blir. Annars så händer det väl inte så mycket, jag skall greja med mitt hus ute i medeltidsbyn på söndag, och idag fredag skall jag väl följa Ligan online på nätet. Sen antar jag att jag är tvungen att titta på idol en stund om jag skall få se lite tv , då Agnes följer detta elände. Kunde inte någon komma på en punkbandsåpa , ja då skulle jag sitta som klistrad också ha ha. Hoppas ni andra får en trevlig helg med det skall jag ha .

Postat av: En vän

Gott att du är på banan igen. Ha en bra dag ...

2009-10-31 @ 09:09:09
Postat av: Blomman

Tack det skall jag ha. Idag blir det HV mot Brynäs och någon öl kanske.

2009-10-31 @ 13:09:40

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: