Det tar sig sa mordbrännaren !

Som ni vet så övar jag på buktaleri, nu kan jag säga lite meningar med stängd mun . Det är mycket svårt men övning ger färdighet som det heter. Spegeln är det bästa vapnet när man övar och jag har ju tid så jag övar ganska mycket, det svåra kommer att bli att hitta en röst som känns ok. Samt att ens docka skall se cool ut. Sen måste man ju skriva roliga texter också om man nu skall börja uppträda som buktalare och det är inte gjort i en handvändning. Men man får försöka att spåna på det. Även att buktaleri är jävligt svårt så är det kul att göra en sådan udda sak, och det är väl lite typiskt mig att komma på något sånt då man inte har alla indianerna i kanoten ha ha. För vilket stolpskott skulle kunna komma på att börja lära sig att buktala när man är 46 år gammal? Ja inte många antar jag, det är därför det är så kul att göra det. Jag kommer att återkomma på bloggen hur det går ha en bra dag och var rädda om varandra.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: