Hur skall det gå?

GAIS är klara för nästa års allsvenska med poängen senast mot Malmö. Nu hoppas jag att GAIS sätter upp lite högre målsättning och värvar efter det. Man kan inte år efter år sälja bra spelare och ersätta med medelmåttor. Wandersson måste absolut behållas, och Dime bytas ut. Jag vill se att GAIS värvar ett par riktiga stjärnor,men det kan man väl se sig om i stjärnorna efter.

Två matcher kvar AIK i topp en pinne före gråvitt. I botten ser vi Bajen och Skansen. Synd att inte också AIK är i botten.Men jag önskar av hela mitt hjärta att AIK tar SM guldet före  dom gråvita för är det något lag jag hatar över allt annat så är det dom. Vinner nu gråvitt på tisdag och AIK på onsdag ja då är det direkt avgörande nästa lördag i Göteborg. Så hur går det då jo att jurgården åker ur , Bajen åker ur och AIK tar guldet,det äri alla fall det jag hoppas på.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: