Hur står det till NordicBet ?

Vi möter alltså Malmö på lördag, oddset är 2.0 hemmaseger 2.0 bortaseger hmm. Jag kan absolut inget om sånt här men borde inte bortaseger vara högre en hemmaseger? Kan någon vänlig själ förklara för mig hur det funkar. För om man skall tolka detta odds ja då spelar det ingen roll om man spelar hemma eller borta. Jag kan tycka att det skulle vara ett högre bortaodds då man åker tidigt, sitter i buss ett antal timmar mm. Snälla hjälp mig att bena ut detta. Tack på förhand !

Postat av: Agnes

Jag tror att oddset mäter lagets chanser att vinna och att ni anses som två jämna lag

2009-10-08 @ 17:47:36
Postat av: Putte

Beror väl på att du satt lika många tusingar på 1 och 2à....du din ekorre jag bad om din hem adress...jag ska skicka en cd till dig, själv ska jag på spelning med Kai Martin ikväll.

Ha de bäst Mannen och fortsätt va den du è

Putte

2009-10-08 @ 17:59:19
Postat av: Blomman

Jag sänder ett sms P med adress sorry har glömt det.

2009-10-09 @ 07:40:47

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: