Nu skall man äntligen få börja att jobba !

Så fort man kom hem fick man börja att jobba ! Det skall bli otroligt skönt att komma igång . Jag riktigt längtar . Tänk att man kan bli så glad över att det finns jobb. Och jag behöver verkligen varenda krona som kan komma in. Dessutom trivs jag så bra med mitt jobb, visst finns det tyngre dagar precis som i alla andra yrken men för det mesta är det bara kul. Sen är ju arbetskamraterna viktiga också och dom är ju kanon som jag jobbar med. Visst det är bara kvinnor och tjejer som jobbar men vem kan inte vara glad att få röra sig med kvinnfolk varje dag ha ha. Men fortfarande sover jag dåligt och har magsmärtor men det kanske går över nu när man jobbar. Jag vet ju vad det beror på. Ha det gott mina vänner och även mina ovänner kan få en kram en sån här glad dag.

Postat av: Sussie

Skönt att det ordnade sig för dig.

Kram

2009-10-21 @ 14:00:31
Postat av: Blomman

Tack fast jag mår inte bra än så jag hoppas att det funkar.

2009-10-21 @ 14:08:06
Postat av: Agnes

Vi går mot bättre tider tro mej, tro mej...

Skönt min vän,puss på dej = )

2009-10-21 @ 14:08:35
Postat av: Blomman

Tack älskling och jag kan bara hålla med puss.

2009-10-21 @ 14:32:45

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: