Pajasdomare !

Jag satt som vanligt och kollade när HV spelade mot Brynäs, ställningen är 0-0 en oturlig tackling tar illa så Molin blir liggandes med hjärnskakning, tråkigt ja visst men en helt korekt tackling som ger matchstraff plus 5 minuter som är ett korekt domslut om nu det hade varit oschysst. Nu var det inte det, en axel som tar mot huvudet på grund av att Molin hukar sig. Det är ju inte HV killens fel att han inte står upp. Men överhuvutaget var domarn rätt enögd en massa knepiga domslut. Som tur är så vann HV endå trots alla utvisningar. Men domarna måste ta och skärpa till sig, det är hockey och inte innebandy som gubbarna lirar. Jag kan säga att HV  blir att räkna med även i år men man måste upp ett par % på bortaplan för att man skall tycka att det är ok. Skönt nu att det blir lite uppehåll så att dom kan finslipa på detaljerna. HV BLÅ ÄR DOM BÄSTA !

Postat av: HV Fan

Jag håller med dig! Domaren var usel och hade en väldigt konstig nivå .

2009-10-31 @ 23:39:27
Postat av: Sussie

Tycker inte det var så bra att HV vann, är ju Brynäs fan "ler"

2009-11-02 @ 12:22:24
Postat av: Blomman

Men du vet ju att HV är bäst eller hur ha ha.

2009-11-02 @ 12:52:37
Postat av: Sussie

Det håller jag absolut inte med om.

2009-11-02 @ 13:14:11
Postat av: Blomman

Det är bara att kolla tabellen Sussie, den ljuger aldrigs

2009-11-02 @ 14:21:48

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: