Så vem tar nu över landslaget i fotboll ?

Sen Lagerbäck bestämmde sig att avgå med all rätt så har det ju spekulerats vem som skall ta över. Namnen man snackar om är Svennis, , Hasse Backe, Hamren`, Lennartsson, och nu senast Roy Hodsson. Jag säger så här ta någon som har lyckats bra. Tex Nanne Bergstrand har kompetensen, och och har lyckats, han ihop med någon annan rutinerad räv skulle kunna fixa ett bra landslag. Stuart Baxter har också varit på tapeten men där är jag mer osäker. Huvudsaken är at vi får in ett nyttänkande och ett mer offensivt tänk när man skall försöka hänga med världseliten, jag vill se en förbundskapten som vågar bryta mönstret satsa på lite unga hungriga lirare, lite mer teknisk fotboll. Vad säger mina läsare, vad har ni för åsikt i denna fråga?


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: