Susan Boyle hon chockade England !

Jag har just suttit och lyssnat ett antal ggr på Boyle, det är det vackraste jag har hört. Hon hånades av  alla . Dom skrattade åt henne, men herrejävlar vilken röst. Hon ser ut som en gammal tant men fy fan vad hon kan sjunga. Så gott att det finns människor som Susan som vågar, jag önskar att jag vore mer sån också, men tyvär är man för feg. Men att ställa sig i direktsändning och utgöra den magin som hon gör det är magiskt. Visst säger folk at hon  är egen jag herredjävlar med den rösten skulle jag också va egen. Susan Boyle jag antar att du inte läser Blommans blogg men jag lyfter på hatten och hyllar dig du är så grym.

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY&feature=related

Postat av: Carro

Susan är verkligen jätteduktig:D

2009-10-14 @ 21:49:32
Postat av: Blomman

Ja verkligen . Tack för att du finns Carro kram.

2009-10-15 @ 06:16:21

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: