Tack snälla alla tränarkolegor!

Efter allt som har hänt så är det många tränarkolegor som har ringt och mailat mig och det känns verkligen skönt att kårandan finns. Genom att jag mår väldigt dåligt av den här uppståndelsen så har stödet varit väldigt viktigt. Jag har redan fått en förfrågan om att vara med i en tränarstab och det visar ju trots allt att det finns klubbar som har förtroendet för mig. Jag har ju lämnat min version i ett pressmedelande och nu kommer jag att lämna detta bakom mig och inte diskutera detta mer jag kommer heller inte att svara på frågor ofentligt utan enbart via telefon eller mail. Det har redan varit för mycket om detta. Nu vill jag bara landa detta och så saktliga läka ihop igen och bli stark så att man kan ladda batterierna. För sån här turbulens tar hårt på psyket. Ha det bra där ute i cybervärlden !


Postat av: ?

Vart finns ditt pressmeddelande?

2009-10-20 @ 13:40:46
Postat av: Blomman

Det kommer att komma ut på Östran och finns på Ligan

2009-10-20 @ 13:44:46
Postat av: Jeppe

Krya på dig Blomman.

2009-10-21 @ 20:40:13
Postat av: Blomman

Tack Jeppe.

2009-10-21 @ 23:08:48

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: