Tur att jag inte satsa pengar på riktigt !

Jag pratar om oddset. Halmstad vann hemma i den målsnåla matchen med 3-1 mot Bjäred och det var det enda resultatet som jag fick in. Södra dal krossade Willands med hela 13-3 så där rök jag all världens väg. Till sist min hemmaklubb Skillingaryd som mötte Engelholm borta hade 5-4 med tre minuter kvar men tappade till 7-5 , så jag var inte ens nära att få in det. Men nästa vecka kommer det nya odds och nya matcher då gör vi ett nytt försök.

Postat av: Putte

Hej

Kolla in länken (norsk sida) där ligger en film från när vi soundcheckar...

http://www.myspace.com/svindelrecords

2009-10-11 @ 15:19:44
Postat av: Blomman

Tjena var ligger den ? jag hittar inte den.

2009-10-11 @ 16:50:35

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: