Det är nära nu !

Ja efter ett lyckat träningsläger och seger i genrepet så är det dags för premiär nu på lördag mot Lundalaget Södra Dal. Vi mötte Borgholm och vann efter en ganska medioker match , första perren var bra sen blev lite väl bekvämma. Vi får klara oss utan Micke J, Challe och Björn åtminstånde en vecka annars skall alla vara tillgängliga. Jag tycker att der ganska bra ut och jag tror att vi kan bli en obehaglig överaskning för många lag. Vi slår i underläge det är inte många som tror på oss men vi tror på oss själva det kommer att räcka långt. Så nu hoppas jag att vi får ett härligt publikstöd. (och nu har tåget gått) ja det är bara CL killarna som fattar den sången som sjöngs i lördags ha ha.Så det tar vi inte här. Men jag kunde inte tro att dom var så duktiga på att sjunga jag skrattade en hel del. Ha det gått mina vänner.

Postat av: Bolton

Slår ur underläge gör ni väl knappast. Ni är ju tippade 2:a enligt Noricbet =)

2009-09-14 @ 22:17:08
Postat av: Blomman

Hej Bolton !

Kul att du tiitar in . Vad Noricbet tippar bryr jag mig nog inte om ha ha. Våran målsättning är att spela i nya div 1. Högre målsättningen en så har vi inte. Men jag tror att ni blir livsfaliga och utmanar dom klara favoriterna , Engelholm, Malmö, Plamstaden och Sävsjö.

2009-09-14 @ 23:05:54

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: