Endast bergen lever för evigt !

Just nu är jag dyngsjuk och skall försöka att ta mig tillbaka till Kalmar idag . Det känns jobbigt att missa träningar och kanske matchen imorgon mot Färjestaden allt för att förhindra smitta inom laget . Men jag är superförkyld och har ont i halsen och i örat fryser ibland svettas ibland. Jobbigt som fan rent ut sagt. Och sen är det ju så att ingen annan kan  bli så sjuk som jag när jag väl blir sjuk då blir jag dödssjuk men det gäller väl dom flesta killar kan jag tänka. Jag får sån där olustig känsla av att slutet är nära trots att det  bara handlar om en simpel influensa. Då kom jag kom på överskriften "Endast bergen lever för evigt" det är ett bra indian ordspråk tycker jag som passar bra in. Sen börjar man tänka på dom som verkligen har det djävligt Svåra sjukdomar, misshandlade , kvinnor, rånade pensionärer, svält ,krig och elände, dom hade nog varit djävligt glada om dom bara hade haft en influensa. Ha det gott mina vänner så hörs vi om jag överlever.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: