Fan jag hatar mig själv !

Var ligger landet där man böjer bananerna. Låtjäveln har satt sig i huvudet på  mig en remix med en konstig  robotröst. Jag har aldrig gillat dagispop, men nu varför skulle jag lyssna ? låten går här hemma hela tiden. Dessutom sitter jag och diggar och klappar händer. Jag till och med dansar fy fan min tid punklegend är körd.    Nu skall jag köpa en banan och låta den bli rak eller,. Varför skulle jag lyssna, hata , hata Moje. Du skall få stryk din jävel. Lyssna  och bli beorende allt sker på egen risk, men det svänger som fan.

http://www.youtube.com/watch?v=4_dUmZUboZY

Postat av: Putte

Haha, skojar du eller var har influensan satt sig...det är inte vanlig grisasnuva du har åkt på, och tänk inte tanken att komma med en sån låt till replokalen.....

2009-09-10 @ 07:45:37
Postat av: Blomman

ha ha putte fan vet.

2009-09-10 @ 08:08:39
Postat av: Blomman

Putte jag skall dö snart vill du ha min gitarr mina texter min ego då får ärva allt , min sjukdom kan du få också din jävel ha ha ha. Spela Fändrik Fjun på min beragvning. Tack.

2009-09-10 @ 19:09:15

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: