I morrgon smäller det !

Då var vi framme vid seriepremiären i för herrar i div2. Vi tar emot Södra dal hemma . Ett lag som har målsättningen att nå allsvenskan. Tyvär har vi åkt på ett bakslag poängkungen Johan Wittberg får inte ledigt från fotbollen, det är riktigt tråkigt men inget som vi kan göra något åt tyvär. Jag hoppas en då att vi skall göra en bra match och få med oss samtliga tre poäng och en bra start i ligan. Men vi kommer att vara bra förberedda vi har legat i sen i maj så grabbarna är heltaggade. Jag hoppas att min innebandyfilisofi skall göra att vi blir lite tätare bakåt en CL var förra året då  öste man  på framåt och gjorde mycket mål, men man släppte också in mycket. Så det hoppas jag vi skall kunna se vid morrgondagens match ett bra satbilt försvarspel men samtidigt kunna producera framåt. Men en premiär är en premiär och allt kan hända. Södra Dal kommer att bli en svår match. Men vi skall visa vem det är som bestämmer i Kalmar sporthall. Nedslöpp 14.30 nu kör vi !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: