Ont i röva !

Jag har ont i stjärten jag bajsar hel tiden fan denna tarmsjukdom gör sitt. Jag vill inte skita men måste och det gör ont. Fan skall aldrig mardrömmen ta slut. Om jag var bög då hade jag hajat men nu fan det gör ont. Skall man som vuxen människa ha ont i röva? nej fan inte. Nu skall jag lägga mig på sidan och sova. Min röv är helig men det skall inte göra ont att bajsa men det gör det. Tack och hej rövpastej !


Postat av: Putte

Så går det när man leker med tanken om raka o böjda bananer : ) ....Gick nynnandet och dansandet överstyr så du var tvungen att testa...

Vi spelar Fänrik fjun och begraver dig med röven upp mitt i Skillingaryd och på gravstenen skriver vi visdomsorden "Denna man gjorde nått ni inte ska pröva, bananer är för apor inte för röva". hahaha men krya på dig

2009-09-11 @ 18:30:49
Postat av: Blomman

Ha ha din djävul fan repa på basen det kan du behöva. Inte nog med detta nu har jag tandvärk med. Sluta sticka nålar i min kropp- Nåd nåd-

2009-09-11 @ 21:07:28
Postat av: Putte

Det är bäst farbror tar det försiktigt så du inte bryter lårbenshalsen också....va helvete vilken otur du har, men det är lördag och du vet vad som hjälper. Skål!

2009-09-12 @ 07:46:03
Postat av: Carro

Stackars dig och din RUMPA! Lyssna på den här så kanske det blir bättre..



http://www.youtube.com/watch?v=YwF7SrpPpdY



hahahahhahahahahhahahahahahahahaha!

2009-09-13 @ 10:33:39
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: