Vart är vi på väg ?

Jag läste fö en vecka sen drygt om en man i 85 års åldern som blev rånad i sitt egna hem samt mycket grovt misshandlad. Då frågar man sig vad är det för pundaridioter som gör sådant här?  Man hade sparkat in tänderna och rånat honom på 3000 spänn, halleluja det räcker ju inte ens till en schysst resa. Så varför ta den tiden på sig att misshandla och råna en gammal farbror på hans pengar, när straffet blir det samma som för ett lite mer grövre rån. Men det är inte grejen med rånet jag har inget övers för några brottslingar men att ge sig på gammla det gör mig jävligt förbanand eftersom mitt yrke är att jobba med gammla. Nej fram med lite medeltida straff som järnjungfrun eller stupstocken så kanske det hade blivit lite lugnare. Förstå mig rätt jag tycker att man skall värna om dom gammla det är trots allt dom som har byggt upp det här samhället vi lever i. Men tyvär finns det avarter som förstör för många. Dom som misshandlade farbron ni är inte värda ett uns skit under mina skosulor. Ni fega kräk kräla tillbaka under samma sten som ni kröp fram under den dagen ni misshandlade gubben

Postat av: carita

Jag håller med det är för jävligt.Det är också synd om dom äldre när det gäller vården vi ska hjälpa dom äldre och yngre det finns inget tak för hur mycket personal det behövs för vi behövs det är den jävla ekonomin som ställer till det. Kram och ha det gött

2009-09-03 @ 07:34:33

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: