Då var det Valborg !

Detta är en av dagarna som polisen upplever som den värsta fyllehelgen av alla inklusive midsommar, Många ungdomar hamnar i både bråk och fylleceller. Och har man två tonåringar som jag har är man alltid lika orolig att det skall hända dom något.  Men jag hoppas att det bli ett lugnt firande för båda två , min dotter är ju vuxen så henne behöver jag inte oroa mig för hon är mycket måttlig med alkohol vilket jag tycker är bra. Vi skall fira Valborg mycket lugnt och stilla en god middag och utan alkohol vilket känns jävligt skönt. Man vaknar i morgon också men utan att vara bakfull. Alkohol har sällan en possetiv efekt utan snarare tvärtom det drar med sig negativa konsekvenser oftast. Nu säger jag inte att det gäller alla men jag tycker så. Jag har firat Valborg skall gudarna veta med extremt mycket fylla, slagsmål osv när man var ung. Och det kan jag inte titta tillbaka på som några glada minnen. Så jag hoppas att alla får fira en skön Valborg och  var rädda om varandra om ni skall ut och partaja.

Postat av: Sussie

Ha en skön valborg. Blir lugnt för min del med kaffe hos min kompis Siv.

Kram

2010-04-30 @ 16:22:08
Postat av: Blomman

Jag önskar er desamma, med en kram !

2010-04-30 @ 16:43:15

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: